Zgodnie z najnowszymi trendami obowiązującymi w branży tekstyliów dla najmłodszych, dziecko ma być ubrane nie tylko wygodnie, ale i … modnie. Rosnący popyt na eleganckie i dobre jakościowo elementy konfekcji dziecięcej jest zauważalny również w Kraju nad Wisłą. W Polsce powstaje więc coraz więcej marek oferujących odzież dziecięcą, która jest doceniana na światowym rynku za oryginalny design oraz wysokiej jakości materiały.
Wydarzenie dla branży!
Nowa wystawa stworzona została z potrzeby przedsiębiorców i ma być dodatkową biznesową przestrzenią dla rozwijającej się branży odzieżowej. Dedykowana jest dla właścicieli odzieżowych sklepów dziecięcych (stacjonarnych i internetowych), kupców, hurtowników, przedstawicieli salonów sprzedaży, projektantów i designerów.
Podczas Fashion for Kids 2018 będzie międzynarodowo. Obok polskich wystawców pojawią się firmy z Europy i Turcji, w tym z Włoch, Danii, Francji, Wielkiej Brytanii, Belgii i Hiszpanii.
Fashion for Kids edukacyjnie
W programie imprezy zaplanowano konferencje z udziałem najważniejszych branżowych ekspertów. Z wykładu z Agnieszką Sochą, specjalistką ds. zarządzania i logistyki w małych firmach handlowych, uczestnicy dowiedzą się, m.in. jak planować zakup towaru na potrzeby swojej działalności.
Dagmara Habiera, od lat realizuje projekty szkoleniowe i doradcze
z zakresu Visual Merchandisingu. Podczas wykładów i warsztatów, będzie można zasięgnąć wiedzy na temat planowania działań marketingowych produktów i czym jest efektowny visual merchandising dla witryny sklepowej. Udział w warsztacie „Produkt i ekspozycja – Skuteczne sposoby zwiększania sprzedaży” poprowadzony przez Dagmarę Habierę, zostanie potwierdzony certyfikatem.
Pokazy mody!
Na specjalnie wybudowanym wybiegu prezentowane będą oferty ubranek dla dzieci w różnym wieku. Marki pokażą kolekcje na sezon jesień/zima 2018 oraz na sezon wiosna/lato 2019. Oprócz konfekcji, będzie także obuwie i akcesoria: ozdoby do włosów, biżuteria torebki i plecaki.
Za reżyserię i choreografię pokazów odpowiada Tomasz Rowiński, tancerz, choreograf i sędzia I – kategorii Polskiej Federacji Tańca. Poszczególne oferty ubranek demonstrować będzie ponad sześćdziesięcioro dzieci w wieku od 3 do 10 lat.
Strefa Projektantów i Influencerów
Z myślą o projektantach, designerach i stylistach powstała specjalna strefa. Organizatorzy wydarzenia wychodząc naprzeciw oczekiwaniom branży odzieżowej stwarzają okazję do nawiązania kontaktów biznesowych pomiędzy wystawcami a projektami.
Podczas premierowej wystawy nie zabraknie mediów opiniotwórczych i branżowych. Swoje miejsce odnajdą także blogerzy, vlogerzy i influencerzy prowadzący popularne konta w social mediach. Ich przyjazd zaplanowano na drugi dzień wydarzenia.