Przyjazna dla dzieci i dla naszej planety – nowa kolekcja #HMKids współtworzona z WWF wykonana jest z przyjaznych środowisku materiałów takich jak bawełna organiczna. Kolekcja od kilku dni dostępna jest w sklepach stacjonarnych i online. Ważny jest fakt, iż 10% zysków ze sprzedaży zostanie przekazane WWF Polska.
Dzika kolekcja H&M WWF
Wśród bohaterów tej kolekcji znajdziesz m.in panterę śnieżną oraz tygrysy, o których przetrwanie walczy WWF Polska. Wejdź na http://pantera.wwf.pl i dowiedz się, jak możesz pomóc!
H&M dba nie tylko o dobry wygląd, ale także o dobro środowiska! H&M i WWF połączyły siły, aby pomóc chronić naszą planetę. Marka przygotowała dla małych fashionistów odzież z ich ulubionymi dzikimi zwierzętami, a część zysków z jej sprzedaży trafi do WWF i zostanie przeznaczona na ochronę przyrody. Razem z H&M i WWF możemy zmieniać świat na lepsze!
Z H&M zadbaj o środowisko!
Nie poprzestawaj na zakupie! Niech wybór ubrań z kolekcji H&M i WWF będzie dopiero początkiem Twoich starań o dobro naszej planety. H&M ma kilka wskazówek, dzięki którym odzież będzie Ci dłużej służyć:
- PIERZ TYLKO BRUDNE
Pierz, tylko gdy to konieczne! W innych przypadkach wystarczy rozwiesić ubranie przewrócone na lewą stronę i trochę je wywietrzyć. Plamy usuwaj ręcznie – nie musisz prać całego ubrania przez jedną małą plamkę.
- ZIMNO, ZIMNIEJ…
Im zimniej, tym lepiej – przynajmniej jeśli chodzi o temperaturę prania. Pranie w 60 stopniach zużywa dwa razy więcej prądu niż pranie w 30 stopniach, wybieraj więc mądrze – i płać mniejsze rachunki!
- PO SZNURKU DO KŁĘBKA
Suszarki do ubrań są bardzo wygodne – nikt nie ma co do tego wątpliwości. Suszenie ubrań na sznurku jest jednak o wiele lepsze dla środowiska
JAK WYGLĄDA WSPÓŁPRACA H&M i WWF
H&M i WWF nawiązały długoterminową współpracę ukierunkowaną na odpowiedzialne korzystanie z wody, przeciwdziałanie zmianom klimatu i zrównoważony rozwój. Chcemy sprawić, aby branża mody działała w sposób bardziej przyjazny dla środowiska i mniej obciążający dla naszej planety.
„Dzięki tej współpracy H&M wypróbowuje nowe możliwości i realizuje dwa z naszych podstawowych celów – przeciwdziałanie zmianom klimatu i odpowiedzialne korzystanie z wody. Jednocześnie chcemy wpłynąć na całą branżę, aby także zaczęła zmierzać w tym kierunku. Nasza współpraca pokaże innym firmom, że działanie w sposób przyjazny dla środowiska jest podstawą przyszłego sukcesu”.
/Cecilia Brännsten, Environmental Sustainability Manager z grupy H&M/