To, że moda dziecięca nie jest już tak „dziecinna” jak przed laty wiadomo nie od dziś. Duże firmy modowe nie gardzą potencjałem tego rynku, a wielkich projektantów mody dziecięcej jest dziś bardzo dużo. W rzeczywistości jest to rosnący rynek, który jest zalążkiem naprawdę innowacyjnych pomysłów w świecie mody, a MANGO doskonale zrozumiało to zjawisko i poszło jeszcze dalej.
Mango MINI ME
W ramach pokazu pomysłowości wymyślono kolekcję „Mini me”, która polega na projektowaniu identycznych lub podobnych ubrań dla matek i córek. W ten sposób coś, za co rodzice im dziękowali od niepamiętnych czasów – stylowe i modne modele ubrań – ma teraz znaleźć odzwierciedlenie w ich pociechach:) MANGO stara się dotrzeć do wszystkich grup wiekowych. Odkąd marka Mohito zaprzestała wypuszczać kolekcję MOHITO Little Princess na rynku stworzyła się luka, którą sprytnie zapełniła marka MANGO.
Dzięki tym samym materiałom i motywom matka i córka mogą się ubierać razem. Opcja tej samej odzieży jest uzupełniana innymi podobnymi modelami, ale nie takimi samymi. Niektóre zestawy są nawet zupełnie inne, ale zawsze mają wspólny wątek, dzięki czemu efekt pozostaje spójny. A jak wiadomo dzieci to kochają. Kto nigdy nie chciał zostać rodzicem i czuć się starszy? Każda mała dziewczynka chce być taka, jak jej mama idolka 🙂
Świąteczna kolekcja MANGO MINI ME
MANGO, łącząc celebrację rodzinnych więzi z modą, stworzyło wyjątkową linię poświęconą duetowi idealnemu – matce i córce.