Start Gdzie na zakupyNajmodniejsze marki dziecięce Mohito – opis marki

Mohito – opis marki

przez Redakcja
Dziewczynki w sukienkach z kolekcji Little Princess Mohito

Logo firmy MohitoMarka Mohito pojawiła się na polskim rynku w 2008 roku. Wówczas jej właścicielem była krakowska spółka Artman. W 2009 roku nastąpiło połączenie firmy Artman z gdańską grupą LPP, jednym z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw odzieżowych. Od tego czasu LPP S.A., znana ze stworzenia kilku innych wiodących marek odzieżowych, stała się również właścicielem marki Mohito.

Do kogo kierowana jest oferta marki Mohito?

Nazwa marki kojarzy się z orzeźwiającym i lekkim drinkiem. Takie też są ubrania tworzone przez markę, kobiece i delikatne, ale zarazem mające swój charakter i niepowtarzalny styl.

Produkty marki Mochito skierowane są w szczególności do aktywnych i niezależnych kobiet, ceniących sobie elegancję i szyk, a jednocześnie komfort i wygodę. Kolekcje Mohito nawiązują do najnowszych trendów, które pojawiają się w światowej modzie, ale dostępne są w bardzo rozsądnych cenach. Dzięki temu każda z pań może wyglądać modnie i elegancko, bez obaw o domowy budżet. Przystępne ceny i szeroka oferta marki pozwala na skompletowanie garderoby na każdą okazję. Marka oferuje stylowe wzory, modne i wygodne fasony, które idealnie pasują do każdej kobiecej sylwetki.

Oferta marki Mohito

W ofercie marki znaleźć można przede wszystkim doskonałej jakości ubrania, ale również gustowne obuwie i wysokiej jakości dodatki, dzięki którym można stworzyć kompletną i  niebanalną aranżację.

Jednak kolekcje Marki Mohito nie ograniczają się tylko do asortymentu dla kobiet. Od niedawna marka wprowadziłaKobiety w eleganckich ubraniach marki Mohito do swojej oferty zupełną nowość – ubrania i dodatki dla małych dziewczynek. Co więcej, kolekcja dziecięca inspirowana jest modelami stworzonymi dla dorosłych, tylko w mniejszym wydaniu. Dzięki temu zarówno mamy, jak i córki mogą ubierać się w tym samym stylu, a nawet nosić identyczne stroje.

Jaki jest styl marki Mohito?

Ubrania marki Mohito łączą w sobie szyk i wyczucie smaku z naturalnością i swobodą. Dzięki nim  każda kobieta będzie wyglądała wyjątkowo, zarówno na spotkaniu biznesowym, jak i na popołudniowym spotkaniu ze znajomymi. Ubrania Mohito zostały zaprojektowane w taki sposób, aby swobodnie można było łączyć ze sobą poszczególne elementy garderoby, tworząc gustowną całość.

Linie marki Mohito

Podążając za potrzebami kobiet, marka tworzy różne linie produktów, z których mogą wybierać klientki, w zależności od potrzeby i sytuacji. Linia „Soft Office” to klasyczne modele inspirowane nowoczesnym wzornictwem i najnowszymi trendami w świecie mody. Stworzone zostały z myślą o potrzebach pracujących kobiet, których stanowisko zobowiązuje do noszenia formalnego i eleganckiego stroju. Jednak linia ta nie zamyka się w szablonowych garsonkach czy tradycyjnych uniformach. Połączenie klasyki z nowoczesnością  pozwoliło projektantom marki Mohito stworzyć styl,  który jest szykowny i gustowny, ale zarazem wygodny i praktyczny. Ubrania z linii „Casual” doskonale sprawdzają się na co dzień. Bogactwo wzorów, kolorów i różnorodnych fasonów, umożliwiają tworzenie niebanalnych połączeń, aby czuć się wyjątkowo każdego dnia. Linia „Clubbing” to fasony, które pozwalają wydobyć kobiece piękno i dają poczucie wyjątkowości. Poszczególne elementy garderoby zostały stworzone w taki sposób, aby świetnie komponowały się w różnych stylizacjach. Ubrania te idealnie nadają się na popołudniowe czy wieczorne wyjścia. Każdą z tych linii mogą uzupełnić niebanalne dodatki, których marka oferuje bardzo bogaty wybór.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientek, marka Mohito co sezon zaskakuje ciekawymi kolekcjami na różne pory roku, a także na wszelakie okazje. Kolekcje Gold Label, Little Princess czy Lookbook „Flower Crush” inspirowane są najnowszymi trendami mody oraz potrzebami i gustami swoich klientek.

Od kilku sezonów marka tworzy również autorskie linie ekskluzywnych kreacji, tworzonych przez znanych projektantów.

Mohito dla „Małych Księżniczek”

Mama i córka w ubraniach marki Mohito kolekcja Little PrincessNowością w projektach marki Mohito jest kolekcja produktów „Little Princess”, która skierowana została do najmłodszych klientek, czyli dziewczynek w wieku przedszkolnym i szkolnym. Kolekcja inspirowana jest modelami tworzonymi dla dorosłych i idealnie je odzwierciedla. Linia ta pozwala małym dziewczynkom nosić „dorosłe” ubrania, co zawsze sprawiało im wielką frajdę. Dzięki kolekcji „Little Princess”, zarówno mama, jak i córka mogą nosić takie same stroje i czuć się naprawdę wyjątkowo.

Linia ta składa się z kilkunastu elementów, które można łączyć w dowolny sposób, tworząc różne kombinacje, doskonale się przy tym bawiąc. Kolekcja dla dziewczynek to wygodne, nieobciskające ubrania na co dzień, ale nie brakuje w niej również eleganckich sukienek na każdą porę roku i przepięknych dodatków. Bogaty wybór balerinek, torebek i świecących naszyjników pozwala stworzyć z każdej młodej damy prawdziwą księżniczkę.

Little Princess Mohito

Modele z kolekcji „Little Princess” zostały zaprojektowane z myślą o komforcie i wygodzie małych klientek. Nie została tu pominięta również „dziewczęca” kolorystyka, w której dominuje barwa różowa. Zastosowanie tiuli, koronek, romantycznych falbanek i błyszczących elementów, to spełnienie marzeń każdej małej kobietki.

Bardzo popularne w ostatnim sezonie stały się urocze koszule w oryginalne wzory, wygodne kombinezony i dżinsy oraz gustowne ramoneski. W takich stylizacjach dziewczynki wyglądają  naprawdę pięknie.

Linia „Little Princess” zadebiutowała kolekcją wiosna – lato, gdzie oferowała swoim klientkom lekkie i przewiewne ubrania, wykonane z wysokiej jakości tkanin. Kolejny raz powróciła z propozycją jesienno – zimową, w której znaleźć można cieplejsze ubranka, takie jak wiązane w pasie swetry, przytulne bluzy, wygodne jeansy oraz eleganckie spódnice z falbanami. Na chłodniejsze dni na pewno przyda się również płaszczyk  z puszystego materiału, wszystko oczywiście w tonacjach dziewczęcego różu i modnych szarości. Wszystkie modele z kolekcji „Little Princess” dostępne są dla dzieci w szerokiej rozmiarówce od 104 aż do 152. Modele dla dorosłych występują w rozmiarach standardowych.

Gdzie można znaleźć ubrania marki Mohito?

Marka Mohito prowadzi sieć sklepów stacjonarnych zlokalizowanych w większych miastach na terenie całej Polski. Oprócz markowych ubrań oferują również modne buty, eleganckie i stylowe torebki oraz niebanalne dodatki. Produkty sygnowane metką Mohito znajdziemy również w sklepie internetowym marki.

Ekspresowe zakupy on-line

Marka Mohito prowadzi sprzedaż swoich produktów za pośrednictwem własnej strony internetowej. Robiąc zakupy on-line, możemy liczyć na szeroki wybór wysokiej jakości asortymentu w bardzo korzystnych cenach. Dzięki prostemu i czytelnemu menu, bez problemu odszukamy interesujące nas produkty. Można tego dokonać w dwojaki sposób: klikając w odpowiednią kategorię produktów lub korzystając z wygodnej wyszukiwarki, która pomoże nam w odnalezieniu konkretnego asortymentu.  W ofercie sklepu znajdziemy wszystko, co kobieta powinna mieć w swojej szafie. Nie brakuje tu bluzek, spodni, sukienek, spódnic, marynarek, kurtek i płaszczy. Dzięki zakupom on-line zaopatrzymy się również w torebki, portfele, biżuterię i oryginalne dodatki.

Sklep oferuje także mnóstwo ciekawych kolekcji i gotowych stylizacji. Tu znajdziemy również  nietuzinkoweDziewczynki w sukienkach z kolekcji Little Princess Mohito inspiracje, które można wykorzystać na różne okazje.

Wchodząc w zakładkę „Mid Season Sale”, znajdziemy wiele ciekawych kreacji w mocno obniżonych cenach. Zakładka „Bestsellers” przekieruje nas do najbardziej popularnych i najchętniej kupowanych produktów marki.

Warto zwrócić uwagę, że robiąc zakupy na stronie marki, możemy liczyć na obniżone koszty dostawy zamówionego towaru, lub nawet bezpłatną przesyłkę. Zakupiony towar on- line można również odebrać w sklepach stacjonarnych, bez ponoszenia kosztów transportu. Jeśli zakupione produkty nie będą spełniały naszych oczekiwań, można je zwrócić lub wymienić w terminie 30 dni od momentu ich dostarczenia.

Rozmiarówka

Marka Mohito dla swoich produktów stosuje bardzo wygodną rozmiarówkę. Tabele rozmiarowe różnych produktów można znaleźć na stronie internetowej marki. Są one sporządzone w sposób niezwykle czytelny i pomagają dobrać odpowiedni rozmiar poprzez dokonanie pomiaru własnej sylwetki i porównanie ich z tabelą rozmiarową. Dzięki temu możemy być pewni, że wybieramy odpowiedni rozmiar dla siebie czy dziecka.

Wybierając rozmiar ubrań, możemy korzystać zarówno z rozmiarówki numerycznej (do 32 do 44), jak i ogólnej (od XS do XXL). Szeroki zakres rozmiarów pozwala każdej kobiecie dobrać odpowiednią garderobę.

Oprócz rozmiarówki odzieżowej marka prezentuje również tabele rozmiarowe do innych swoich produktów. Dlatego kupując buty, paski, rękawiczki, stroje kąpielowe czy pierścionki według wskazanych rozmiarów, możemy być pewni, że będą pasowały idealnie.

Obecność Mohito w mediach społecznościowych

Marka Mohito prowadzi bardzo aktywną kampanię w mediach społecznościowych, gdzie promuje swoje najnowsze kolekcje. Ogłasza również konkursy z nagrodami, pokazuje bestsellery oraz zdjęcia ciekawych i inspirujących stylizacji. Marka jest bardzo popularna na Facebooku, gdzie może się pochwalić grupą ponad 950 tys. osób, które obserwują jej fanpage i podobną ilością osób, które go polubiły. Podobną aktywność można zauważyć także na Instagramie. Tu ilość osób obserwujących markę wynosi ponad 190 tys.

Ciekawostki o marce

Od 2016 roku marka Mohito nie wykorzystuje do produkcji swojego asortymentu naturalnych futer. Właściciel marki, firma LPP przystąpiła bowiem do inicjatywy Fur Free Retailer i na mocy porozumienia z organizacją „Otwarte Klatki”, zrezygnowała ze stosowania w swoich kolekcjach tego typu surowców. Asortyment, który wcześniej został wyprodukowany z użyciem naturalnych futer, został przekazany na cel charytatywny. Dlatego robiąc zakupy w sklepach Mohito, mamy gwarancję, że podczas produkcji tego asortymentu nie ucierpiało żadne zwierzę.

You may also like

Zostaw komentarz