Dzisiaj mamy dla Was coś z wyższej półki. Kojarzycie Roberta Kupisza? Ostatnio dał się poznać bliżej w programie rozrywkowym „Dance,dance,dance”. Ten znany projektant zachwycił swoimi ubraniami nie tylko celebrytów, lecz również zwykłych „szarych” ludzi. Po dorosłych przyszła pora a kolekcję dziecięcą. Qπш KIDS to linia ubrań dziecięcych, która podbija serce najmłodszych klientów od drugiej połowy 2018.
„Zdecydowaliśmy się na zaprojektowanie kolekcji dziecięcej ze względu na dużą ilość zapytań od dorosłych klientów marki Qπш. Dzieci i młodsze nastolatki podpatrując rodziców chciały ubierać się w tym samym stylu.” – opowiada Robert Kupisz.
Nowa odsłona linii Qπш KIDS!
Po znakomitym odbiorze próbnej, kapsułowej kolekcji jesień-zima 2018/19, Qπш KIDS zdecydowało się na kontynuację idei marki w sezonie wiosna-lato 2019. Do kolejnej odsłony linii dziecięcej wybrane zostały bestsellerowe wzory z głównej linii Qπш Robert Kupisz między innymi kultowe spodnie, szorty i koszule moro, spodnie dresowe i luźne bluzy z kapturem, falbaniaste spódnice w pastelowych kolorach i cała gama t-shirtów. Buty sportowe marek Adidas, Puma i Sprandi wykorzystane do stylizacji sylwetek dziecięcych podczas sesji zdjęciowych udostępnił sklep CCC Shoes & Bags.

QΠШ Robert Kupisz
To polska marka odzieżowa obecna na rynku od 2011 roku. Pierwszy pokaz mody Roberta Kupisza odbył się w marcu 2011 roku, a zainteresowanie stylistyką, którą stworzył polski projektant okazało się tak duże, że w szybkim czasie pojedyncze egzemplarze, początkowo noszone przez znajomych i entuzjastów Roberta, zastąpiła regularna produkcja. Już w listopadzie 2011, sześć miesięcy po debiucie, Robert Kupisz otworzył swój pierwszy autorski butik przy prestiżowej ulicy Mokotowskiej w Warszawie. Dynamiczny rozwój marki zaowocował otwarciem kolejnych butików w CH Galeria Mokotów w Warszawie, CH Klif w Gdyni i Starym Browarze w Poznaniu. Obecnie kolekcja Roberta Kupisza jest dostępna w butikach multibrandowych w całej Polsce oraz poprzez własną platformę sprzedaży online www.robertkupisz.com, umożliwiającą zakup ubrań przez internet. Projektant mody stawia na rockowy styl wpisujący się w najnowsze trendy. Odzież ze skóry i koszulka z nadrukiem to tylko niektóre produkty, które na stałe weszły do kanonu polskiego streetwear’u. Współczesny styl grunge powiększył się o kolekcje, które polski projektant mody tworzy z pasją i niesłabnącym zaangażowaniem.














































CCC jest spółką akcyjną, która powstała w 1999 roku. Na bazie własnego konceptu handlowego „Cena Czyni Cuda” szybko rozpoczęła współpracę z setką nowo pozyskanych franczyzobiorców. Swoją główną siedzibę ma w Polkowicach, w Legnickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej, gdzie powstała fabryka, która w 2001 roku rozpoczęła produkcję. Firma od wielu lat zajmuje się dystrybucją obuwia nie tylko w Polsce, ale również na terenie wielu krajów Europy: Czech, Słowacji, Węgier, Niemiec, Austrii, Chorwacji, Słowenii, Rosji, Łotwy, Litwy, Estonii, Rumunii, Bułgarii, Ukrainy i Serbii. W 2004 roku po raz pierwszy została utworzona spółka zależna za granicą – CCC Czech s.r.o. z siedzibą w Pradze. Poza tym spółka ta posiada swoje notowania na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Po zdobyciu lidera rynkowego w Polsce i przeprowadzonej intensyfikacji na rynki zagraniczne stała się największą spółką obuwniczą w Europie Środkowej.
bardziej i mniej wymagających, dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Swoje kolekcje dostosowuje od pory roku. Klienci mogą cieszyć się mnogością kolorów i wzorów, które dopasowywane są do najmodniejszych trendów sezonu, ale dzięki efektownym zdobieniom można je również dobrać do swojego temperamentu i stylu.
Marka CCC bardzo dużą wagę przywiązuje do dziecięcych nóżek. Zarówno w sklepach stacjonarnych, jak również w sklepie internetowym możemy wybierać między obuwiem dla chłopców, jak również dla dziewczynek. Modele, jakie marka przeznaczyła dla chłopców to botki, kapcie, obuwie sportowe, półbuty, trampki i trzewiki. Dziewczynki mogą natomiast liczyć na botki, kapcie, kozaki, obuwie sportowe, półbuty, trampki i trzewiki. Buciki są barwne, kolorowe, produkowane na każdą porę roku. Często są inspirowane postaciami z bajek, dzięki czemu rodzice mogą wybierać spośród marek takich jak np. Action Boy, Barbie, Cars, Frozen, Hello Kitty, Mickey&Friends, Spiderman, Star Wars i wielu innych. Rozmiary obuwia dla chłopców wahają się w przedziale 18-40 w zależności od rodzaju. Ta sama sytuacja dotyczy również dziewczynek. Dla nich buty oferowane są w rozmiarze 20- 40. Poza tym CCC oferuje też dodatki dla dzieci w postaci plecaków.
TXM jest największą polską siecią dyskontów odzieżowych, która pojawiła się w 1989 roku i została zarejestrowana w Krakowie. Należy ona do grupy kapitałowej Redan S.A., zajmującej stanowisko lidera wśród podmiotów działających w zakresie sprzedaży odzieży nie tylko na terenie Polski, ale również krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Działania Grupy Redan skupiają się głównie na sektorze dyskontowym, który reprezentowany jest właśnie przez sklepy Textil Market.
TXM udziela się również społecznie i charytatywnie. Jest współtwórcą Fundacji Happy Kids, która poprzez pomoc finansową stara się trwale przeciwdziałać sieroctwu społecznemu dotykającemu dzieci. Do pomocy przyłączają się również sami klienci tych sklepów, którzy biorą czynny udział w wielu działaniach na rzecz Fundacji, która niesie pomoc i działa w zakresie edukacji społecznej oraz wspiera tworzenie i prowadzenie rodzinnych domów dziecka. Dzięki tej działalności powstało już 10 rodzinnych domów dziecka.
Aby sprostać oczekiwaniom klientów i dotrzeć do jak największej ich liczby, sklepy TXM najczęściej otwierane są w miastach do 50 tys. mieszkańców. Można jednak spotkać je również w większych miastach jako placówki samodzielne lub w większych centrach handlowych. Marka chcąc ułatwić poszukiwanie najbliższego sklepu, udostępniła dla swoich klientów specjalną wyszukiwarkę sklepów, która znajduje się na głównej stronie internetowej TXM.
Początki działalności firmy Deichmann sięgają 1913 roku. Wtedy to w Essen – Borbeck – robotniczej dzielnicy znajdującej się w centrum Zagłębia Ruhry, Heinrich Deichmann założył zakład szewski oraz nieduży sklep obuwniczy. Po śmierci założyciela w 1940 roku przedsiębiorstwem zajęła się żona właściciela oraz syn Heinz-Horst Deichmann, który zrezygnował z kariery lekarskiej i zajął się rodzinnym biznesem. Wówczas młody spadkobierca zaczął otwierać kolejne sklepy w sąsiednich miastach. Ideą, jaka przyświecała właścicielom przedsiębiorstwa od początku, było zaopatrywanie społeczeństwa w niedrogie obuwie. Cel ten firma realizuje do dnia dzisiejszego.
przygotowuje piękne buty stosowne do pory roku. Marka ta dba o to, aby buty dla dzieci były nie tylko eleganckie, ale również lekkie i wygodne. Kolekcje, jakie oferuje marka, łączone są parami na jesień i zimę, oraz wiosnę i lato. Z oferty mogą skorzystać zarówno chłopcy, jak i dziewczynki, a także maluszki, które uczą się chodzić. Dla tych najmniejszych Deichmann zapewnia buciki, które wspomagają i mobilizują rozwój stopy w pierwszej fazie nauki chodzenia, czyli raczkowania i wstawania. Rodzice większych dzieci mogą wybierać między butami sportowymi, kaloszami, półbutami, klapkami, sandałami, kapciami, balerinami, a także butami trekkingowymi. Gama rozmiarów, jak również kolorów jest bardzo szeroka. Dostępne rozmiary wahają się w przedziale od 17 do 42.
Marka Mohito pojawiła się na polskim rynku w 2008 roku. Wówczas jej właścicielem była krakowska spółka Artman. W 2009 roku nastąpiło połączenie firmy Artman z gdańską grupą LPP, jednym z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw odzieżowych. Od tego czasu LPP S.A., znana ze stworzenia kilku innych wiodących marek odzieżowych, stała się również właścicielem marki Mohito.
do swojej oferty zupełną nowość – ubrania i dodatki dla małych dziewczynek. Co więcej, kolekcja dziecięca inspirowana jest modelami stworzonymi dla dorosłych, tylko w mniejszym wydaniu. Dzięki temu zarówno mamy, jak i córki mogą ubierać się w tym samym stylu, a nawet nosić identyczne stroje.
Nowością w projektach marki Mohito jest kolekcja produktów „Little Princess”, która skierowana została do najmłodszych klientek, czyli dziewczynek w wieku przedszkolnym i szkolnym. Kolekcja inspirowana jest modelami tworzonymi dla dorosłych i idealnie je odzwierciedla. Linia ta pozwala małym dziewczynkom nosić „dorosłe” ubrania, co zawsze sprawiało im wielką frajdę. Dzięki kolekcji „Little Princess”, zarówno mama, jak i córka mogą nosić takie same stroje i czuć się naprawdę wyjątkowo.
inspiracje, które można wykorzystać na różne okazje.