Jeszcze nie ochłonęliśmy po black friday (a raczej nasze portfele nie zdążyły się cudownie regenrować) a tu już nas zaskoczył poniedziałek – i to nie bele jaki poniedziałek – cyber monday. To również amerykańskie święto konsumpcjonizmu, tym razem zakupy z wielkim rabtem robimy online. W Polsce cyber monday przyjął się w mniejszym stopniu, niż black friday, jednak chętni za internetowe zakupy z pewnością znajdą miejsce do wydania pieniędzy – oczywiście z rabatem! 🙂

Cyber monday w sklepach dla dzieci
Jeśli nie zdążyliście zrobić zakupów przez czarny weekend, dzisiejszy dzień jest świetną okazją do tego, by usiąść dziś przy komputerze i na spokojnie poprzeglądać oferty. Oto lista sklepów internetowych, które zasługują na uwagę każdej mamy-stylistki 🙂
H&M: do -70% na wybrane produkty ze wszystkich działów – produktów jest tysiące, także z pewnością wybierzecie coś dla swoich maluchów! Naprawdę warto skorzystać 🙂 Oferta ważna jest w sklepie online.
Reserved: – -20% na całą kolekcję – rabat obowiązuje wyłącznie podczas zakupów online. By skorzystać z rabatu należy przy podsumowaniu zakupów wpisać kod: Cyber20PL .
Cubus: -20% na cały asortyment sklepu. Rabat naliczany jest od cen wyjściowych (czyli nie od tych już przecenionych). Oferta ważna tylko online.
Smyk: -25% rabatu na ubrania i buty – by skorzystać z rabatu należy użyć karty Smyk&Spółka, lub też zarejestrować się w programie Smyk&Spółka. Rabat nie dotyczy rzeczy outletowych.
5.10.15: 55% rabatu na kolekcję jesień-zima. Rabat obowiązuje stacjonarnie i online.
Kappahl: -30% na cały asortyment sklepu 🙂
Mohito: -20% na cały asortyment sklepu – możecie zrobić swoim księżniczkom zakupy z kolekcji Little Princess, bądź kupić identyczny zestaw dla siebie i córeczki 🙂 Kod rabatowy: mondaypl20.
Deichmann: -50% na przecenione buty. Rabat obowiązuje stacjonarnie i online.
Podobnie jak przy okazji czarnego piątku apelujemy o rozwagę przy zamawianiu tony nowej odzieży 🙂 Weźcie pod uwagę, że dziecko szybko rośnie i może nie zdążyć założyć wszystkiego co mu kupicie. Pamiętajcie też, że przedszkole, czy szkoła to nie pokaz mody – wygoda przede wszystkim! 🙂
Życzymy udanych zakupów!
Black Friday w sklepach dziecięcych
lojalnościowy – H&M Club. Przystąpić do niego może każdy – wystarczy założyć darmowe konto na oficjalnej stronie marki, w dziale H&M Club. Następnie należy pobrać aplikację H&M na swojego smartfona i zalogować się na swoje konto. Po przystąpieniu do klubu otrzymujemy 10% zniżki na pierwsze zakupy. Od tego momentu wszystkie nasze zakupy są przeliczane na punkty – jedna wydana złotówka=1pkt. Dzieje się to automatycznie, jeśli kupujemy online. Zaś kupując stacjonarnie należy mieć przy sobie smartfona, by móc pokazać aplikację przy kasie. Punkty wymieniamy na nagrody, które możemy przeglądać na bieżąco w zakładce H&M Club. Możemy tam również sprawdzić aktualny stan naszych punktów.






TXM jest największą polską siecią dyskontów odzieżowych, która pojawiła się w 1989 roku i została zarejestrowana w Krakowie. Należy ona do grupy kapitałowej Redan S.A., zajmującej stanowisko lidera wśród podmiotów działających w zakresie sprzedaży odzieży nie tylko na terenie Polski, ale również krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Działania Grupy Redan skupiają się głównie na sektorze dyskontowym, który reprezentowany jest właśnie przez sklepy Textil Market.
TXM udziela się również społecznie i charytatywnie. Jest współtwórcą Fundacji Happy Kids, która poprzez pomoc finansową stara się trwale przeciwdziałać sieroctwu społecznemu dotykającemu dzieci. Do pomocy przyłączają się również sami klienci tych sklepów, którzy biorą czynny udział w wielu działaniach na rzecz Fundacji, która niesie pomoc i działa w zakresie edukacji społecznej oraz wspiera tworzenie i prowadzenie rodzinnych domów dziecka. Dzięki tej działalności powstało już 10 rodzinnych domów dziecka.
Aby sprostać oczekiwaniom klientów i dotrzeć do jak największej ich liczby, sklepy TXM najczęściej otwierane są w miastach do 50 tys. mieszkańców. Można jednak spotkać je również w większych miastach jako placówki samodzielne lub w większych centrach handlowych. Marka chcąc ułatwić poszukiwanie najbliższego sklepu, udostępniła dla swoich klientów specjalną wyszukiwarkę sklepów, która znajduje się na głównej stronie internetowej TXM.
Początki działalności firmy Deichmann sięgają 1913 roku. Wtedy to w Essen – Borbeck – robotniczej dzielnicy znajdującej się w centrum Zagłębia Ruhry, Heinrich Deichmann założył zakład szewski oraz nieduży sklep obuwniczy. Po śmierci założyciela w 1940 roku przedsiębiorstwem zajęła się żona właściciela oraz syn Heinz-Horst Deichmann, który zrezygnował z kariery lekarskiej i zajął się rodzinnym biznesem. Wówczas młody spadkobierca zaczął otwierać kolejne sklepy w sąsiednich miastach. Ideą, jaka przyświecała właścicielom przedsiębiorstwa od początku, było zaopatrywanie społeczeństwa w niedrogie obuwie. Cel ten firma realizuje do dnia dzisiejszego.
przygotowuje piękne buty stosowne do pory roku. Marka ta dba o to, aby buty dla dzieci były nie tylko eleganckie, ale również lekkie i wygodne. Kolekcje, jakie oferuje marka, łączone są parami na jesień i zimę, oraz wiosnę i lato. Z oferty mogą skorzystać zarówno chłopcy, jak i dziewczynki, a także maluszki, które uczą się chodzić. Dla tych najmniejszych Deichmann zapewnia buciki, które wspomagają i mobilizują rozwój stopy w pierwszej fazie nauki chodzenia, czyli raczkowania i wstawania. Rodzice większych dzieci mogą wybierać między butami sportowymi, kaloszami, półbutami, klapkami, sandałami, kapciami, balerinami, a także butami trekkingowymi. Gama rozmiarów, jak również kolorów jest bardzo szeroka. Dostępne rozmiary wahają się w przedziale od 17 do 42.
Marka Mohito pojawiła się na polskim rynku w 2008 roku. Wówczas jej właścicielem była krakowska spółka Artman. W 2009 roku nastąpiło połączenie firmy Artman z gdańską grupą LPP, jednym z najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw odzieżowych. Od tego czasu LPP S.A., znana ze stworzenia kilku innych wiodących marek odzieżowych, stała się również właścicielem marki Mohito.
do swojej oferty zupełną nowość – ubrania i dodatki dla małych dziewczynek. Co więcej, kolekcja dziecięca inspirowana jest modelami stworzonymi dla dorosłych, tylko w mniejszym wydaniu. Dzięki temu zarówno mamy, jak i córki mogą ubierać się w tym samym stylu, a nawet nosić identyczne stroje.
Nowością w projektach marki Mohito jest kolekcja produktów „Little Princess”, która skierowana została do najmłodszych klientek, czyli dziewczynek w wieku przedszkolnym i szkolnym. Kolekcja inspirowana jest modelami tworzonymi dla dorosłych i idealnie je odzwierciedla. Linia ta pozwala małym dziewczynkom nosić „dorosłe” ubrania, co zawsze sprawiało im wielką frajdę. Dzięki kolekcji „Little Princess”, zarówno mama, jak i córka mogą nosić takie same stroje i czuć się naprawdę wyjątkowo.
inspiracje, które można wykorzystać na różne okazje.
F&F jest brytyjską marką odzieżową, która wywodzi się z sieci supermarketów Tesco. Powstała w 2000 roku i bardzo szybko zyskała popularność w Wielkiej Brytanii. Dzisiaj F&F dostępna jest w ponad 11 krajach w Europie i 600 sklepach, które stale przybywają. Początki marki odnosiły się tylko do umiejscowienia jej w supermarketach Tesco. Jednak sukces, jaki marka osiągnęła i coraz większe rzesze jej fanów, przyczyniły się do powstawania samodzielnych salonów. Tym samym marka F&F zaczęła podbijać również rynki Dalekiego Wschodu jak Tajlandia, Malezja czy Chiny.
w zależności od pory roku. Dzięki temu oferta marki jest zawsze bogata i na wysokim poziomie. Marka projektuje ubrania klasyczne i proste. Jednak nie poprzestaje tylko na takim stylu. Bierze pod uwagę różne pory roku, a także pory dnia, w jakich funkcjonuje każdy z nas. Dzięki temu w ofercie F&F znajdziemy ubrania w stylu casualowym, które idealnie pasują zarówno do pracy, jak i na popołudniowy relaks. Marka F&F nie zapomina również o osobach, które lubią sport. Specjalnie dla nich projektanci wyprodukowali linię ubrań Active, która przeznaczona jest do ćwiczeń i do spędzania aktywnie wypoczynku. Dzięki wszechstronnej ofercie i szerokiemu asortymentowi, marka F&F wyznaczyła nowy kierunek mody z supermarketów, który nie musi być nudny i tandetny. Starannie dobierane materiały przekładają się na znakomitą jakość tych produktów w przystępnych cenach, ku zadowoleniu klientów. Poza tym F&F ciągle się rozwija o nowe marki typu F&F Black (garnitury), F&F Blue (jeansy), czy F&F True dla tęższych osób w rozmiarach 46-56. Można powiedzieć, że marka pozwala na zaspokojenie nawet najbardziej wymagających osób. Nie boi się stawiać na wyrazistość i testowanie odważnych połączeń, a dopracowane w każdym szczególe detale świadczą o poziomie wykonanych ubrań.
Marka F&F szczególną uwagę skierowała na dzieci, które szybko rosną i potrzebują zdecydowanie więcej ubrań niż dorośli. Swoje kolekcje marka dedykuje zarówno dziewczynkom, chłopcom, jak i niemowlakom. Kolekcje zawsze dostosowane są do obecnej pory roku. Moda dziecięca inspirowana jest najnowszymi trendami. Znajdziemy w niej mnóstwo produktów, od sukienek, bluzek, poprzez spodenki, kurtki, swetry, komplety, śpioszki, pajacyki, czy bieliznę dziecięcą. Ubrania są kolorowe, wesołe, pasujące na każdą okazję, a wzornictwo wprost doskonałe. Można wybierać między krzykliwymi kolorami lub stonowanymi, pastelowymi. Na ubraniach dodatkowo często pojawiają się postaci z różnych znanych bajek. Poza tym zawsze przed rozpoczynającym się rokiem szkolnym F&F również ma ciekawe propozycje dla maluchów i starszych dzieci.
miliony użytkowników i tyle samo ją obserwuje. Na tym popularnym portalu marka zamieszcza zdjęcia swoich najnowszych kolekcji, zachęca do brania udziału w głosowaniach i w ankietach, aby móc maksymalnie spełnić oczekiwania klientów. F&F zachęca również do brania udziału w konkursach z nagrodami. Poza tym wspiera także różnego rodzaju kampanie, mające na celu pomoc potrzebującym. Swoje filmy i reklamy z najnowszymi trendami i kolekcjami zamieszcza na popularnym kanale YouTube. Marka dostępna jest również na innym bardzo popularnym portalu Instagram, który obserwuje ponad 80 tysięcy osób. Na tej stronie również możemy znaleźć wiele inspiracji lub filmów.
Marka Bartek to największy w Polsce producent obuwia dziecięcego z ponad 25 – letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji najwyższej jakości bucików wykonanych z naturalnych surowców w różnych rozmiarach i fasonach. Obuwie Bartek tworzone jest ze szczególną dbałością o prawidłowy rozwój i komfort dziecięcych stóp, już od najmłodszych lat. Buciki Bartek zdobyły zaufanie milionów rodziców na całym świecie, dzięki niezawodności, zdrowotności i niezwykłej trwałości produktów.
Hitem ostatnich sezonów są buciki marki Bartek wyposażone w nieprzemakalną membranę SYMPATEX REFLEXION. Membrana ta dodatkowo została pokryta warstwa aluminium, dzięki czemu obuwie ogranicza utratę ciepła i chroni małe stópki przed chłodem i zawilgoceniem. To innowacyjne wykonanie pozwala na utrzymanie odpowiedniego mikroklimatu wewnątrz buta, zapewniając stopie prawidłową cyrkulację powietrza, a tym samym komfort i higienę na najwyższym poziomie. Dzięki temu obuwie jest dwa razy cieplejsze od butów wykonanych z tradycyjnych materiałów.
Emel to Polska rodzinna firma, która swoją przygodę z butami zaczęła w 1990 roku. Od tamtej chwili, czyli już ponad 20 lat, nieustannie produkuje unikatowe obuwie dla dzieci. Główną myślą przewodnią tej renomowanej firmy jest zapewnienie najmłodszym pociechom najwyższej jakości bucików, które wykonywane są w tradycyjny, ręczny sposób. Firma bez przerwy poszerza swój asortyment i nie boi się nowych wyzwań. Dzięki temu, co roku produkuje ręcznie ponad 120 tysięcy par dziecięcych butów.
Marka Emel jest wyjątkową marką, która tworzy buciki dla dzieci w różnym przedziale wiekowym, a każda para wykonywana jest ręcznie. Szeroka oferta i sposób produkcji sprawia, że rodzice mają pewność, iż noga ich dziecka prawidłowo się rozwija. Małe stópki mają zapewniony komfort na najwyższym poziomie. Marka dokłada również wszelkich starań, aby obuwie dziecięce wyróżniało się modnym wzornictwem, a także niebanalną kolorystyką. Tym samym marka ciągle podąża za najnowszymi trendami i stale poszukuje nowych inspiracji. Dla producentów bucików dziecięcych Emel ważne jest również, aby but był nie tylko elegancki, ale również lekki, wygodny, dopasowujący się do nóżki i zapewniający zdrowy rozwój. Nie można zapomnieć tu również o materiałach, z jakich wykonane są buty. Emel w swojej produkcji używa materiałów najwyższej jakości, które zapewniają bezpieczeństwo każdemu dziecku i sprawiają, że czują się one w nich wyjątkowo. Naturalne skóry stosowane w produkcji obuwia nie zawierają chromu, który może być rakotwórczy. Materiały wybierane są przez samą właścicielkę firmy, co dodatkowo podnosi wymagania wobec garbarni.